ΑΡΧΙΚΗ arrow ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ
Σχετικά με τις ιστοσελίδες
<< Αρχική < Προηγούμενη 1 2 Επόμενη > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 10 - 13 από 13
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΟΣ LINK;
ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας δεσμός ή link είναι ένα κομμάτι κειμένου σε μια Ιστοσελίδα στο οποίο όταν κάνουμε "κλικ" μας μεταφέρει σε μια άλλη σελίδα ή ιστοτόπο.

 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ E-COMMERCE;
ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ

Είναι ο όρος που έχει δοθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στην αγορά δηλαδή προϊόντωνκαι υπηρεσιών μέσω του internet.

 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ, ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ

Το site χρειάζεται να προωθείται συνεχώς και η διαφημιστική του καμπάνια να βελτιστοποιείται, παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό και αντιδρώντας ανάλογα. Αυτό μπορείτε να το κάνετε μόνος σας αν έχετε τη δυνατότητα ή μπορούμε πολύ ευχαρίστως να το αναλάβουμε εμείς.

 
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ SITE;
ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας από τους βασικότερους λόγους σύγχυσης στους πελάτες είναι όταν λαμβάνουν προσφορές που διαφοροποιούνται σε τιμή δραστικά η μία από την άλλη. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθεί αυτό και για να ολοκληρωθεί το έργο όπως το περιμένουμε, είναι να καταγράψουμε αναλυτικά όλες τις πτυχές του έργου και το τι ακριβώς πρέπει να γίνει.

Συγκρίνετε όμοια πράγματα. Σημειώστε όλες τις προδιαγραφές του έργου, πόσες σελίδες θα περιλαμβάνει, πόσα δυναμικά στοιχεία και ποια, σε πόσες γλώσσες θα λειτουργεί ο ιστοτόπος, αν θα περιλαμβάνει προώθηση, βελτιστοποίηση, συμπίεση γραφικών για γρήγορο φόρτωμα, βάσεις δεδομένων κτλ. Με αυτόν και μόνο τον τρόπο θα βεβαιωθείτε ότι οι προσφορές που λαμβάνετε αφορούν τα ίδια πράγματα, χωρίς να συμβιβαστείτε στην ποιότητα.

Έχοντας υπόψη μας τα παραπάνω, συνήθως συζητάμε αναλυτικά με τον πελάτη για να μπορέσουμε να ανακαλύψουμε τις πραγματικές του ανάγκες, καθώς είναι πολύ δύσκολο για ανθρώπους χωρίς εμπειρία από το internet να ξέρουν τι είναι ακριβώς αυτό που θα τους εξυπηρετήσει καλύτερα. Πέρα από τα παραπάνω πρέπει να λάβετε επιπλέον παράγοντες όπως:

  • Την εμπειρία της ομάδας που θα αναλάβει το έργο.
  • Προηγούμενα έργα που έχει αναλάβει η ομάδα.
  • Επιτυχία προηγούμενων έργων.
  • Αναφορές και συστάσεις.
  • Εξοπλισμός - Έχει ο σχεδιαστής τον απαραίτητο εξοπλισμό για να φέρει το έργο εις πέρας; Εδώ μπαίνουν λογισμικά πακέτα, σαρωτές, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές κτλ.
  • Ειδικές Ικανότητες (π.χ. Ικανότητες στην προώθηση, εμπειρία σε flash animation κ.α.).


Πολλοί άνθρωποι μπορούν να σχεδιάσουν μια ιστοσελίδα. Γιατί να μην πληρώσω έναν φοιτητή που έχει αυτές τις ικανότητες;


Αυτή είναι μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μας γίνεται. Η απάντηση είναι ότι οι ικανότητες σχεδιασμού είναι μόνο ένα μικρό μέρος της ανάπτυξης μιας ιστοσελίδας. Δε βοηθά σε τίποτα να έχετε μια ελκυστική ιστοσελίδα, αν δεν ελκύει επισκέπτες.

Στη διαδικασία ανάπτυξης της ιστοσελίδας βεβαιωνόμαστε ότι αυτή θα είναι ένα αποδοτικό εργαλείο που θα κάνει απόσβεση του κόστους της όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και θα βοηθά στην αύξηση του τζίρου της επιχείρησης. Γι' αυτό χρησιμοποιούμε τεχνικές βελτιστοποίησης και προώθησης της ιστοσελίδας.

 

 
<< Αρχική < Προηγούμενη 1 2 Επόμενη > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 10 - 13 από 13

ΟΜΙΛΟΣ ENTERCITY

Advertisement

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΕΜΑΣ

ΣΥΝΕΧΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Η συνεργασία με τους πελάτες μας δε σταματάει τη στιγμή που παραδίδουμε ένα έργο.
Είμαστε πάντα στο πλευρό σας, για να ακούσουμε τα προβλήματα και τις ανάγκες σας να σας προτείνουμε καινούριες μεθόδους και τεχνολογίες για να αυξήσετε τα κέρδη σας και να σας συμβουλέψουμε για ότι βρίσκεται στο γνωστικό μας τομέα.

Διαβάστε περισσότερα...
 

DELIVERYFOOD.GR

IPHONE - ANDROID APPS

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Entercity - Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη